Hoho!

Kanske dags för en snabb update! Blir inte så mycket bloggande nuförtiden, Men det beror väl mestadels för att jag inte har nåt direkt spännande att skriva om :P 
 
Har ännu kvar skiten i ögonen!!!! Men det känns (och ser) myycket bättre ut! Tänkte ringa läkaren för nån dag sen, Men vill gå dit när ögonen ser hemska ut och inte när dom är på bättringsvägen.. Då kanske läkarna får fart och gör nåt.. Har smort med samma salva som sist och den har hjälpt.. Var sista uttaget nu när jag hämtade ut, Så måste ringa till ögon så får dom skicka ut nytt recept!
 
Annars då.. Jobbat 10-18.15 idag! Verkligen lugnet efter stormen på jobbet nu. Suttit och inventerad halva dagen! Ska ha inventering på måndag, Men allt vi hinner göra klart innan dess är ju bra :) Jobbar 12-18.15 imorrn.. Och sen bara 1 dag kvar innan jag får ta helg!!!! Fan va skönt det ska bli... Såååå trött hela tiden!
 
Somnade på soffan igår efter jag hade duschat.. Somnade med "turban" i skallen och handduken på mej :P Fattar inte varför jag är sååå sjukt trött hela tiden! På morgonen när väckaren ringer så känner jag mej mer död än levande! Sist jag hade en sån här trött period var när jag var gravid.. Nää, Ingen bebis här inte.. Men funderar varför jag känner samma trötthet nu som då!.. 
 
Aja, ska slå igång ett avsnitt One Tree Hill nu, Sen ut med vovven och sen sängen.. Hejs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback