Spöken!?

Jag som inte ens tror på spöken börjar bli rädd för våran lägenhet...
 
Började imorse.. När jag klev upp från sängen imorse så sprang Vanessa fram till sovrumsdörren och smällde igen den bakom mig! Frågade varför hon gjorde så och hennes svar var
 
-Ska stänga in spökerna
Jag frågade då:
-Var det många spöken..
Fick till svar
-2, ett liiitet och ett stort...
 
Skakade av mig det ganska fort.. Tänkte inte mer på det förrens nu på kvällen... Sara, Elin och Stina var här på eftermiddagen.. Vanessa och Elin lekte och gick ut i vardagsrummet.. Då hörde vi hör sovrumsdörren smällde igen.. Stina gick dit och frågade varför Vanessa smäller så i dörren.. (Elin stod precis breve dörren).. svaret hon fick skrämde nästan mig!!!
 
-Spökerna höll på att ta Elin!!! 
 
Dom kom tillbaks in i hennes rum vart vi andra satt.. Och där sa hon samma sak till mig och Sara.. Jag frågade hur spökerna såg ut och fick samma svar som på morgonen, Ett stort och ett litet spöke! Sen stängde hon dörren till hennes rum också och sa att spökerna var på väg in dit..
 
Asså, jag tror inte ens på spöken?! Men såna här gånger börjar man ju fundera... Läskigt var det iaf! Och hon såg ut att mena allvar.. Kanske lite för livlig fantasi bara?
 
Aja, ska kila ut med vovven nu och sen kryper jag ner under täcket! Tur att jag typ aldrig behöver sova ensam i vårat sovrum iaf :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback