Tjoho!

Fick sms av Johan nyss.. Dom verkar ha det bra! :P Min fina lilla smula! <3
 
 
 
Dagen har gått foort... Jobbat 9-14 och sen direkt hem! Sa hejdå till Johan och sen drog han för att hämta Vanessa och sen åkte dom iväg! Då satte jag igång med städningen! Nu har vi såå rent och fint! :) 
 
Sen åt jag lite rester från gårdagens middag från mamma! Sen kom Sara förbi! vi surrade och kikade lite tv.. Sen har jag bara kikat Skilda Världar och försöker tagga mig för att sova! :P *wish me luck*
 
Imorrn ska jag jobba 9-17.. Lunch med Stina och Sara och sen middag på Olearys med Stina, Sara, Nattis och Madde! Smaaaaaaskigt... Tror jag kör på det jag åt sist.. 200g oxfilé ( eller var det kanske fläskfilé?! :P ) med vitlökssmör, beasås och sallad! Såå smarrigt! Aja, ser ju imorrn vad jag är sugen på!
 
Aja, ska kika klart Skilda Världar och sen skuttar jag nog i säng..
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback