Bad!

Har som sagt jobbat 10-17 idag.. Lugn och skön dag! Stått på lagret mest hela tiden... Gick förbi Gojan efter jobbet och postade ett paket! Kom hem och busade med mitt lillhjärta! Sen åt vi middag.. Vanessas favorit: Köttbullar, gräddsås och makaroner :) Sen lät vi maten sjunka lite.. Efter ett tag så fixade jag iordning ett bad till Vanessa! Som vanligt gillar hon att bada, Men inte att få håret blött... Försökte med en lugn och sansad ton "Det är ingen fara, det är bara vatten"... OCh det fungerade rätt bra! Satte i lite shampoo också utan problem! 
 
 
Eller rättare sagt, Det gick bra tills hon kände på huvudet och sen kollade på handen.. Hon gillade inte alls löddret :P Hon pekade mot kranen och ville skölja av.. Då visade jag att hon skulle doppa handen i vattnet hon satt i.. Då vart allt bra igen :) Massa sura miner när jag skulle skölja ur håret.. Och dom fick jag inte slut på!! Aja, hon växer väl ifrån det här snart.. För tvätta håret måste man ju! 
 
Direkt vi kom upp från badet så fick vi besök.. Linda, Jeppe & Maja kom! Barnen lekte.. Eller Jeppe ville visst inte vara med oss för mitt i allt sa han "Mamma, får jag gå ut?! Ser mina kompisar här ute".. Så han sprang iväg lika fort som han kom! Aja, småttingarna lekte på iaf..  När dom gick hem så började vi fixa oss för kvällen.. Johan la Vanessa idag igen, Det går som smidigast då! :)
 
Jag har duschat och sen bara degat framför tv:n och datan.. HAr en huvudvärk som inte vill gå över!!! Spränger till lite då och då... Nåväl, ska kika vidare ett tag och sen ska jag gå och sova!! Johan som tar kvällsrastningen idag, Så den slipper jag också :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback