Träna..

Första träningspasset på typ 3 år avklarat!! Grymt tungt måste jag medge.. Märks verkligen hur otränad man är! 
 
Köpte ett månadskort.. Så nu ska jag och Lisa bli hurtiga :) Så länge jag kan tajma med Johans träningar och eftermiddagsveckor så ska det nog gå bra.. Till att börja med satsar vi på 2-3 pass i veckan! Kan vara ganska bra att inte köra på alldeles för hårt i början tror jag!
 
Bad min sambo knäppa kort på mej nyss.. Underklädesbilder framifrån, från sidan och bakifrån! Ska bli kul att se om nåt händer efter 1 månads träning.. Ska även låta bli godiset! Kanske unna mej lite popcorn eller lite choklad på fredag eller lördag! Cola lär väl bli det svåraste att sluta helt med.. Så det ska jag bara trappa ner av! Annars kommer jag gå med konstant huvudvärk, Och då lär det inte bli så mycket tränande! Är väl det som är det jobbigaste med "tränings-biten" enligt mej.. Att man även måste hålla koll på vad man äter!!!!! Aja, det ska nog gå bra.. Kanske kör en till månad om det ger resultat ;P Nämen, Märker jag att det ger nåt ska jag självklart fortsätta.. Hade velat börja springa, Men till det behövs lite kondis först :P
 
Aja, seriedags med Johan nu! Tjing!
 
Ps! Ska bli kul att se hur mycket träningsvärk man har imorrn ;P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men byt bort till cola Zero så ska du se att de händer nått när du tränar ;)

2012-10-09 @ 10:42:48
Postat av: NINA

De var jag som skrev, inte anonym!!:):)

2012-10-09 @ 20:27:58
Postat av: Lotta

Förstod att det var du, Du brukar alltid vara anonym men med din bloggadress :P

2012-10-10 @ 14:29:48
URL: http://lotttablom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback