Lördag..

Nåt som stört mej på sistone är vissa människor runtikring... 
 
Har folk inte blivit upplärd alls på samma sätt? "Har man inte nåt snällt att säga, Då behöver man inte säga nåt alls".. Det tycker jag är ganska vettigt! Alla kommentarer som slängs ut till höger och vänster överallt.. Nä, Det blir jag bara förbannad på! Nog ska man vara en olycklig människa om man alltid har ett behov av kläcka ur sej saker för att göra andra människor ledsen!!! 
 
Visst.. Man kan inte tycka om alla, Tycka likadant i alla lägen osv osv.. Men då kan man istället hålla käften enligt mej!! Finns inget värre än dessa jävla gnällisar som bara försöker dra ner andra i dysterheten!
 
---------------------------------------------
 
Hade en riktigt bra dag igår! Jobbade först 10-18.15.. Sen for vi och hämtade pizza och tog den till Lisa och åt! Vi vart bara 4 stycken från jobbet.. Men vi hade det jättekul ändå :) Åt god mat, Spelade Wii och bara surrade.. Kom hem vid 21.30.. Då kikade jag senaste "Vampire Diarys" och sen skuttade jag i säng! 
 
Jobb idag mellan 9.30-15.15.. Och dagen har gått sååååå fort! Annars brukar lördagar så såå himla sakta! Sköönt.. Har bara sett Vanessa typ 1 timme igår.. Och nu när jag kom hem så vilar hon! Typiskt.. Aja, jag hoppas hon vaknar snart!! Stina kommer hit alldeles snart också.. Kanske blir att gå ut och äta middag idag! Smarr!
 
Aja, ska avrunda här! Ha en bra helg allihop, Det ska då jag ha ;)
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Vissa ursäktar dålig uppfostran med "jag är ju bara ärlig", det tycker jag nästan är värre ;)

Svar: Jo, Man kan väl ha lite vett och inte säga vad fan som helst..
Lotta Blom

2012-10-13 @ 16:53:32
URL: http://www.cookiedragon.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback