Jaha..

Sitter och kikar tv.. Grinat som ett litet barn till "En man och hans fruar"... Nu slog jag över på Animal Cops! Vart reklam typ 1 min efter jag slog över.. Typiskt!
 
Jobbat 10-18.15 idag.. Drog Vanessa på bobben till dagis och det var väldigt populärt! Varje gång jag tittade bak och frågade om det gick bra fick jag ett skratt och en nickning tillbaks :)
 
 
Igår badade vi Vanessa.. Som vanligt går det riktigt bra så länge man inte blöter hennes hår! Blir gaalen.. Gick rätt smidigt när Johan tog upp vatten med en tvättlapp och försiktigt blötte håret.. Även shamponeringen gick jättebra! Men direkt duschslangen togs fram så gallskrek hon!!!!! Och det gjorde hon tills vi hade sköjlt av henne klart.. Stackarn får verkligen paniiiiik av den!!!
 
 
Funderar på att köpa en sån där "badmössa" som många pratat om... som en tratt man trär på huvudet så inget vatten kommer i anskitet! Men vart köper jag en sån?!?!
 
Var på pokerfinalen på Nyfiket klockan 20.. Stina hade gått vidare så var där och hejjade på henne :) Hon hade otur i semifinalen så vart inge finalspel men! Aja, bättre lycka nästa gång :)
 
Imorrn blir det jobb 8-18.15.. Måste ringa dagis på morgonen och säga att jag kommer med Vanessa redan 8 och inte 10 som det std på hennes shema!.. Tur iaf att Johan jobbar förmiddag så hon inte behöver vara där hela dagen :) Tar nog bobben till dagis imorgon också! Rätt skönt och hon verkade ju gilla det..
 
Klockan ringer 6.55 imorrn.. Måste hinna ut med Bobby innan jag väcker Vanessa också! Det är ju ett stressmoment i sej när Johan jobbar förmiddag!! Alltid behöva kliva upp tidigare för att gå ut me han.. Brukar ta med han till dagis om tiden finns, Men när jag börjar 8 har jag inte tid att ta med han och sen gå hem med han innan jobbet! 
 
Aja, ska kika tv nu innan det är dags att hoppa i bädden..Tjing!

Kommentarer
Postat av: Linda

såg kommentaren om vilken latte.Vanlig kaffe latte maccahito eller hur de nu stavas.

Svar: Oj, Kan väl inte vara bra för små barn att dricka det?
Lotta Blom

2012-11-06 @ 21:18:29
Postat av: Nina

Johannes hadde samma problem med att bada huvudet. Tog ett tag men sen försvann det. Enligt BVC är det en normal fas dom går i genom.

Svar: Aha! :)
Lotta Blom

2012-11-08 @ 10:12:33
URL: http://Rosenmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback