Freeeeeedag!!!

Och äntligen helg!! Som jag har väntat..
 
Jobbat 10-16 idag.. direkt efter jobbet gick jag och Stina och hämtade Vanessa från dagis! Hon var lika glad som vanligt och tjorvade faktiskt knappt nåt med kläderna när vi skulle gå! Grinade dock när vi kom, Men det gick fort över när jag började fråga vad hon gjorde innan vi kom.. Då vart hon på bra humör igen :)
 
När vi kom in lekte vi ett tag och sen fixade "vi" (läs Stina) middag! Vart en enkel middag men så god middag idag! Blodpudding med lingonsylt! Såå smask.. Vanessa åt mer än mej och Stina ;P Hon älskar det! Sen har vi leekt hela eftermiddagen!! Fixade henne i säng just före 20 och då stack Stina iväg till Martina! Skulle kika på några jackor... Hon kommer tillbaks sen och då ska vi kika film.. Jag börjar känna mej lite trött, Så hoppas hon kommer innan jag lyckas somna hit på soffan! :D
 
Ska kika en film som jag tror kommer vara sviiinäcklig! "Sinister" från 2012... Kollade trailern igår och fick ryysningar! Vissa scener var riktigt ruggiga!.. Aja, får väl se om vi ens vågar kolla den!
 
Imorrn ska vi mest troligt på badet på dagen! Ska bli spännande att se hur Vanessa reagerar på det :) Kanske går bättre att bada där än hemma.. Hoppas på det iaf! Jag gillar egentligen inte alls badhus.. Gå runt halvnaken och sen duscha med massa främlingar.. Nä Fyyy va hemskt! Men för Vanessas skull får det väl gå bra :) 
 
Nu ska jag kila ut med Bobby snabbt så han får göra nummer 1 innan vi ska kika film! Annars lär det väl bli massa pipande under filmen :P Ha en toppenbra helg allihop! Det ska då jag ha ;P
 
Klicka in er på den här länken får ni se Vanessa dansa :)
 
http://www.viddy.com/video/3488228d-d1d6-4e13-b1cb-c3c30a02eacb?no_redirect=true#_=_

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback