Det gick bra...

Jobbat 10-18.15 idag.. Massa småplock i kosmetiken, stående i kassan och spring i provrummen! Så kan man sammanfatta min dag på jobbet :) Dagen har gått såååå segt.. Vette tusan varför?! Fredagar brukar gå ganska snabbt... Kom hem vid 18.30! Satte mej direkt med min lilla och busade.. Vid 19.10 kom mamma för att hämta upp Vanessa! Klädde på henne och gick ner med mamma till vagnen.. Var liiite motigt att se dom gå iväg! Men vet ju att hon är i trygga händer :)
*
Kom in och satte mej och åt (en vääldigt sen) middag.. Vid 20(?) kom Katti på besök. Alltid lika trevligt och vi har alltid lika mycket att prata om eftersom det går så länge mellan gångerna vi träffas :).. Ringde vid 20.45 och frågade hur det gick för mamma och det hade gått jättebra.. Vanessa hade ätit välling just efter 20 och sen hade mamma lagt henne i sängen och då hade hon grinat till lite men sen somnat! Guu så skönt!! :) Katti for just efter 21 och då satte jag mej vid datan..
*
Jobb imorrn 10-15.15.. Stina ska komma och spendera morgondagen med mej.. Johan kommer hem först på söndag kväll nångång först! Aja, ska kika vidare men bjuder på lite gamla och nya bilder som jag tror att jag aldrig lagt upp hit?.. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Stina

Åååh va liten hon var på dom första bilderna! Man tyckte ju då att hon hade sååå mycket hår, inser nu att hon kanske inte hade det iaf =P

2012-02-25 @ 09:18:25
URL: http://annastina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback