Onsdag...

Jaha, Halva veckan har redan gått.. 
 
Jag som lämnat Vanessa på dagis varje dag.. Johan jobber förmiddag så hade blivit lite väl tidigt för han att lämna :P I måndags gick det ganska bra, Men igår grinade hon! Slutade ju just efter jag gått därifrån men.. Ändå tungt att gå! Idag gick det relativt bra.. Inga tårar, Men dom var inte långt bort! Får ont i hjärtat när jag ser på henne att hon inte vill att jag ska gå... Hemskt! Ren tortyr enligt mej.. Vet att hon har det bra där, Men samtidigt är det jobbigt! Har ju gått så bra de första dagarna vi lämnat.. Aja, börjar nog bli bättre snart igen hoppas jag.
 
Hon grinade som sagt inte när jag lämnade henne på dagis.. Men så fort hon såg mej på gården från fönstret så började hon grina.. Gick in vart dom hänger av sej kläderna och vart mött av en griinande liten Vanessa! Kom med öppna armar och kastade sej i famnen på mej! <3 Sötnos! Gick över rätt fort och hon började leka.. Då avvaktade jag lite och sen klädde vi på oss och gick hem...
 
Just efter 16 plockade Johan upp och och vi for då på Djurmagasinet och köpte mat till Bobby.. Där sa hon att fodret jag alltid ger till Bobby inte är nåt bra foder till en Jack Russel.. Hmm... Jag har gett det här fodret så länge jag kan komma ihåg.. Hon pratade om nån annat som hon gav till sina terriers! Fanns dock bara stora säckar på 18 kilo, Så orkade inte köpa en sån ifall Bobby inte gillar det! Får pröva nästa gång..
 
Sen vidare på Coop för att handla mat! Finns det nåt tråkigare?!?! Slutsumman vart på över 700:- och inte vet jag om vi fick vidare mycket mat för det heller.. Aja, för nån dag iaf! Och massa "lätt" mat att göra till Vanessa om det blir panik nångång innan vi ska äta middag! 
 
Sen på Alanya och hämta mat.. Tänkte först äta på Dannes, Men där var det inget svar som vanligt! Hem och äta mat och sen gick Johan och vilade.. Då gick jag och Vanessa över till Linda & Maja :) Gick hem vid 19.30.. Fixade Vanessa i säng och sen har jag duschat, suttit framför tv:n/datan... '
 
Ledig imorrn.. Ska lämna Vanessa på dagis 9.. Kommer ju vara ett gäng konstigt att vara ensam hemma!!! Hade planer på att städa, Men har det faktiskt ganska städat! Så köpte ingredienser till morotskaka.. Så tror jag bakar den imorrn efter jag lämnat henne.. Sen lunchdejt med Stina klockan 12 på Alla Tiders!
 
Nåväl, ska avsluta här! Tjing
 
Avslutar med 2 klädesplagg som ska få flytta in i Vanessas garderob! Såååå fina..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback