Hejsan!

Duschat för ett tag sen.. Målade naglarna efter det, Nu väntar jag bara på att "baslacket" jag ska ha underst ska torka så jag kan fortsätta :) 
 
Vaknat 8 idag igen.. Trött som en gnu!!! Ställde om väckaren till 10 över. Somnade om och sov så skönt :) Vaknade och klädde på mej, Då hörde jag Vanessas ljuva stämma från hennes rum.. Gick och plockade upp henne! Fixade välling, ny blöja och sen kläder! Hon hann springa runt och busa lite och sen gick vi till dagis! Jag började först 10, Så tog med Bobby på promenaden dit :) Han gillar promenaden till dagis, Men att sitta ute i regnet medan jag lämnar in Vanessa gillar han inte alls :P 
 
Gick hem och åt frukost och sen knatade jag till jobbet.. Var där 10-18.15 innan jag fick gå hem! När jag kom hem var Linda & Maja redan här :) Satte mej ner och pratade med Linda och flickorna busade.. Så kul nu när dom faktiskt leker med varann ibland också :P Nattis var förbi och lånade våran "slit-och-släng-vagn"... Dom ska till utlandet nu på söndag! Inte så roligt att ta med sin vanliga vagn ifall den råkar gå sönder eller nåt i frakten! Den hon lånade av oss har vi fått gratis och vi använder den typ aldrig.. Så ingen fara ifall den blir skadad :)
 
Sen in och umgås med syster och barnen.. Dom lekte jättebra med varann idag! Sen vid 19.30 började dom bege sej hemåt och jag fixade iordning Vanessa för sängen.. Johan som la henne ikväll och det gick superbra! Hon har börjat tjorva att somna själv igen.. Har hållt på 1 vecka ungefär! Grinar när man lämnar rummet.. går man in och säger "Lägg dej ner", Så lägger hon sej direkt.. Men direkt efter man gått ut så börjar hon grina igen.. Aja, verkar som att de flesta barnen har perioder när dom har svårt att sova.. När hon väl somnar sover hon hela natten själv utan problem!... 
 
Aja, tror nagellacket har torkat nu! Så ska fortsätta pyssla med naglarna nu :) Tjing!
 
Lilla, Älskade barn! Hur kan nåt så litet betyda såå oerhört mycket?! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback