Bloggdesign..

Fått en ny design av Stina igen! :) Men den verkar se olika ut från olika datorer.. Och från mobilen syns inte allt av nån konstig anledning?! Såhär ska den se ut:



Det som inte syns från min mobil men som syns från Stinas är det på sidan..



Skuumt att det skiljer mellan datorer och moilerna.. Ser ni hela designen från mobilen eller blir den "kapad"?!?! Tacksam om iaf några skriver som kommentar..

Jobbat första dagn idag efter 2 veckors ledighet.. Gick jättebra! Stod på lagret mellan 14-17 och sen var jag ute i butiken och städade! Imorrn blir det en till lagerdag! Vill inte vara i butiken (speciellt inte i kassan) med mitt öga.. Måste ju tvätta och smörja hela tiden och kan inte använda smink.. Behöver jag säga nå mer om varför?! :P

Vanessa har sovit sen jag kom hem!!!! Försökte väcka henne för typ 40 minuter sen men hon reagerade inte ens fast jag var där oc pillade, pratade och tog på henne.. Trötttjej.nu :P Jag saaaaaaknar ju henne.. Inte fått prata och leka med henne sen 13 idag :P Nåja, hon lär ju vakna snart för kvällsmaten iaf hoppas jag :)

Beställde pizza  idag till middag.. Supergott!! Skönt också dåman har färdig lunchmat till morgondagen också :)
Aja, ska läsa lite bloggar och sånt nu.. Hejs

Måste ju bara få skryta lite nu också.. Nytt rekord i Wordfeud... :D


Kommentarer
Postat av: sara

jag ser hela :)

2011-10-31 @ 22:41:32
Postat av: Linda

Ser hela på datorn men inte kanten på mobilen. Snyggt!!

2011-10-31 @ 23:37:32
URL: http://cookiedragon.blogg.se/
Postat av: Stina

Som sagt, jag ser ju den som "den ska vara" eftersom jag måste utgå ifrån nått när jag fixar en design.. =) Men tror nog efter lite fix att den ska se bra ut för alla! Och genom mobilen ser man inte bakgrunden, men ser ju iaf inte "fel" ut... =)

2011-11-01 @ 00:22:53
URL: http://annastina.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Ser inte hela i mobben :/

2011-11-01 @ 01:45:58
URL: http://ninniii.blogg.se/
Postat av: Linda

Fast jag upptäckte nu att det är fel i mobilen, den remsan som ska vara till höger visas halv i min mobil om man avfolkar ner lite.

2011-11-01 @ 08:55:13
URL: http://Http://cookiedragon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback