Trååk

Trist och tråkig dag som faan idag!!

Vaknade vid 13.. Var såå skönt att sova länge :) Har iofs vaknat varje gång Vanessa har vaknat eller levt om, men är Johan som varit med henne! Grymt skönt... När jag hade vaknat skulle jag duscha.. Tog med mej Vanessa i duschen så hon också fick bli lite renare :) Duschade av henne och sen tog Johan hon! Jag duschade och gjorde alla vanliga bestyr efter det.. Smorde in mej, blåste och plattade håret! Efter det gick vi på Tropicana och åt.. Dom har god mat där, Enda nackdelen är väl att det är ganska dyrt..

Sen gick vi hem och då plockade jag ihop lite och dammsög... Faaan va man får in grus nu! Känns som att det inte ens hjälper när man dammsuger.. Aja, lite hjälper det nog :)

Efter det har jag inte gjort nåt alls typ... Försökte få Vanessa att sova tidigare och det tog 50 minuter!! Försökte inte hela tiden utan satt och pratade med henne emallanåt också ^^ Men är hon trött brukar hon aldrig vara så omständig som hon var idag.. Just innan 21.30 somnade hon och jag tänkte "Åhh, Då kan jag poppa popcorn till dokumentären jag ska kika".. Sagt och gjort.. Direkt jag satte mej ner i soffan med mina popcorn och colaglas så vaknade hon.. *suck* Aja, hon var ganska nöjd bara av att ligga breve mej så gjorde inte så mycket :)

Gav henne mat vid 22 och hon somnade vid typ 23.15... Hoppas hon sover läänge nu! Jag ska nog också gå och lägga mej nu tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback