Älskade Unge!

Vaknat första gången inatt vid 3 av att Vanessa grinade i vaggan.. Det var läänge sen det hände! Hon bruka aldrig vakna vid den tiden! Jag var precis på väg att masa mej ur sängen när jag märkte att Johan studsade upp.. Han gick till vaggan och gav Vanessa nappen och hon somnade direkt om! Sköönt... Och var väldigt skönt att jag slapp kliva upp :P Tror han hade gått och lagt sej ganska nyligt och inte hunnit somna ännu..

Fick massa fina bilder på pigan igår... Blogg.se är aningen seeeg idag så ni får nöja er med en bild :) Ni som jag känner på facebook har ju redan sett den men ^^



Igår hade jag en kanonbra dag! Först fika med Elli vilket var väldans trevligt eftersom det var såå himla länge sen vi sågs.. Fikade på Alla Tiders och mitt barn skötte sej utmärkt! Var vaken hela tiden förutom mot slutet då hon somnade sittandes i min famn :P Satt och surrade nån timme och sen gick jag hem...

For på Coop och handlade med mamma och direkt efter det for vi och skulle sola.. Plockade upp Stina utanför mamma! Var fullbokat då så vi bokade en tid 17.00.. For tillbaka till mamma och åt middag! Fick lite skrattattack när Stina ringde till Telia åt mamma som beställt trådlöst internet men ej fått det.. Dom på Telia sa att dom måste prata med den som ska ha abonemanget och Stina sa "Jag ringer åt mamma eftersom hon ej förstår själv".. Jag och mamma började fnissa eftersom det lät att mamma var typ 90 år och dement eller nå :D När Stina la på sa vi åt henne hur det hade låtit, då sa Stina Haha; jag borde ha sagt typ "Nu står hon här och försöker steka ägg".. Till saken hör att mamma stod och stekte ägg precis när Stina sa det där "Hon förstår inte"...

Haha, Ni fattar säkert inte alls vad jag menar men det var såå kul i den stunden! Vi alla 3 skrattade oss till tårar! :D Kommer inte ihåg sist jag fick en sån skrattattack så man inte kan sluta!

Solade klockan 17 och det var såå skönt! Lääänge sen man solade solarium... Där på slutet när man ligger så känns det som att man legat där en evighet!! Borde finnas en knapp man kan trycka på som säger hur lång tid det är kvar eller nå.. Eller nåt liknande iaf!

Efter vi solat så skjutsade mamma hem mej, Vanessa och Stina till mej.. Mamma hade varit med Vanessa medan jag och Stina solade! Kom hem och gjorde inte så speciellt mycket.. Senare ringde mamma och sa att Stina glömt  sin mobil hos henne.. Hon skulle gå ut och gå så jag och Stina bestämde oss för att följa.. Hundarna verkade gilla vårt beslut att göra det iaf ^^ Kom hem vid halv 9 och då har vi duschat och donat på..

Aja, Vanessa somnade om som vanligt efter sitt frukostmål så jag ska faktiskt också gå och lägga mej igen.. Sååå ont i magen idag! Känner mej helt matt i kroppen...

Förresten, Fredag den 13:e idag.. Kanske nån bra skräckis på tv då? Synd bara jag inte vågar se sånt ensam :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback