Tjoo...

Nu längtar jag tills vi far iväg!!! Hittade lite bilder från när vi var i Bulgarien -06..







Ska bli så skönt att pysa iväg.. Hade kunnat fara fast imorgon :D

Igår gjorde jag inte nå direkt jättespännande.. Men hade en trevlig dag :)

Klev upp vid 10 eftersom jag skulle vara klar vid 11.. Jag och Madde skulle gå och fika på Alla Tiders då.. Jag klev upp och gjorde mej klar och sen tänkte jag börja med Vanessas alla morgonbestyr :D (Mata, byta blöja, packa väcka mm...) Madde och Olivia kom in typ vid 20 i 11.. dom var lite tidiga så jag var inte riktigt klar ännu.. Jag matade klart barnet och sen klädde jag på henne och packade hennes väska! Det är inte direkt så man bara kan fara iväg nånstans nå mer.. Måste ha aningen mer planering!!

Vi gick iväg just efter 11.. Fikade varsin toast och sen satt vi där och surrade ett tag.. Sen gick vi och strosade på stan lite! Efter det gick jag och hämtade ut ett palet och sen gick vi hem till mej eftersom det hade hunnit bli mattid för båda barnen! Matade dom och satt och pratade ett tag och sen for Madde hem!

Jag bäddade då ner Vanessa i vagnen och gick ut igen.. Först en snabbis ut me hundarna och sen gick jag på stan lite till.. Strosade på och var inne på Lindex och köpte en såå söt klänning med matchande leggings... :) Efter det gick jag till mamma och satt.. Johan kom också dit senare och då åt vi middag där med mamma! Sen for Johan tillbaka och hjälpa sin vän flytta.. Jag och Vanessa stannade kvar ett tag och sen gick vi hem.. Träffade Johan och 2 av hans kompisar precis utanför oss.. Satte oss och kikade nån film och sen for dom hem och vi gick och la oss typ :) Det var min dag det...

Idag ska vi gå på Olearys och äta.. Skulle äta redan vid 17 eftersom det var nå erbjudande med hamburgare eller va det var.. Smask :)

Aja, ska försöka hinna duscha nu när pigan somnade här på golvet...


Kommentarer
Postat av: lina

åh vad tjusig design!=)



Vad skönt med en utomlandssemester.

2011-04-16 @ 23:16:20
URL: http://nystromlina.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad härligt att åka utomlands, o tokroligt när ni är så många som åker! :)

2011-04-17 @ 19:52:12
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback