...

Gud vad man hinner med mycket om man kliver upp tidigt!

Ställde väckaren på 9... Vaknade imorse av att Vanessa grinade vid typ halv 7.. Klev upp och fixade mat och böt blöja! Direkt hon ätit klart så somnade hon.. Och då gick jag också och somnade om!! Vaknade efter ett tag av ett svagt litet skrik från vaggan.. Gick och satte i nappen och hoppade själv under täcket! Var typ sviintrött så kändes så skönt att krypa ner under det varma täcket igen.. I samma sekund ringer mitt alarm!!! USCH! :) Borde ha kollat på klockan när jag klev upp ;P

Aja, Hoppade upp från sängen och gjorde mej iordning.. sen väckte jag Vanessa för att kunna byta hennes blöja och mata henne innan vi skulle iväg! Johanna skulle vara här kring 10.. Matade Vanessa vid halv 10.. Och efter det har hon spytt så nå fruktansvärt mycket!!! Floder... Usch, ska det börjas igen med denna spya.. När hon var liten spydde hon ju också grymt mycket jämt hela dagarna, men på senaste har det ju varit bra! Bara nån spya här och där... Aja. Kanske inte borde ha väckt henne för mat fast det var hennes mattid.. Men känns som att ruckar man på ett så blir ju hela dagens mål förskjutna och det är ju inte bra det heller...

Gick iväg till Öppen Lek ganska exakt 10.. Var där mellan typ halv 11 till 12.. Då mötte vi upp Jenny på Alla tiders där vi skulle fika.. Tog en Toast och till efterrätt en kladdkakebit :) *mums* Vi satte oss ute så kunde Vanessa och Kevin sova i vagnarna medan vi fikade.. Så skönt att fika utan en bebis i famnen ibland ;P Satt där och surrade ett tag och sen begav vi oss alla hemåt...

Bar som vanligt in "mjukliften" (delen i vagnen som Vanessa ligger i) och trodde Vanessa skulle vakna eftersom det är hennes mattid.. Men inte det.. hon ligger ännu och sover! Hennes lilla mage måste ju vara helt tooom... Aja, Nu ska jag faktiskt vänta tills hon själv vaknar och vill ha mat.. Känns som att jag inte vill väcka henne en gång till för mat! Lillan måste ju få sova om hon ät trött! Blir hon hungrig så vaknar hon nog...

Aja, Tror jag ska passa på att smita ut med hundarna nu.. Smidigt när hon redan ligger i mjukliften.. Då behöver jag ju som bara bära ner den och slänga upp den på vagnen :) Hundarna har pipit sen jag kom hem.. Tror dom också vill ut i det fina vädret ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback