Bio...

Bion var superbra! "Hur många lingon finns det i världen".... Jag som är så känslig nuförtiden satt och grinade lite lätt på vissa ställen.. Aja, ingen som såg det i mörkret hoppas jag ^^

Gick till mamma vid 18 för att lämna Vanessa! Drack en kopp te där och sen gick jag och mötte upp svärmor! När jag kom in var hon redan där.. Hon hade redan hunnit köpa biljetter och var där ute och väntade på mej för att fråga om jag ville ha nå popcorn och dricka eller nåt.. Inte varje dag man blir bjuden på bio + godis till så det uppskattades! :)

Efter bion gick jag raka vägen tillbaka till mamma.. Pussade ett gäng mycket på min lilla underbara piga!!! Hon hade säkert saknat mej lika mycket  som jag saknat henne ;P Haha, tror inte ens barn i denna åldern riktigt förstår att mamma är "borta" förren man är tillbaka igen ^^ Aja, känns bra att tro att hon saknar en iaf..

Aja, Ska gå och lägga mej nu, Ville bara ge en snabb update! Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback