Såja...

Nyfärgad och fin :) Vart rätt nöjd med färgen på håret även fast den vart liite mörkare än jag trodde! Skulle ha i den 20-30 minuter enligt förpackningen och jag hade bara i den typ 15.. Aja, Lite kommer väl fara bort fort antar jag då det bara är intensivtoning!

Har slappat heela kvällen efter mitt ryck jag gjorde på dagen! Tänkte gå och vila där kring 15 men då kom mamma förbi med nybakt bröd! *mums* Då piggnade jag till och gjorde lite nytta istället.. Plockade bort massor från "babysens" sovrum.. Är ju där vi har haft alla våra ouppackade kartonger och grejs.. Nu ser man iaf halva golvet :P fått in massor med kläder i garderober, Packat bort 2 lådor, Varit ner med typ 10 tomma lådor i förrådet.. Skönt att ha fått lite gjort iaf! Hoppas nu bara min man orkar borra upp mina hyllor i garderoben/datarummet så jag får ordning på de också...

Aja, ska kika vidare ett tag nu...

Kommentarer
Postat av: Stina

Vad är det för hyllor som ska upp där? Ovanför datorerna eller är de nå andra?

2010-11-16 @ 00:02:57
Postat av: Alexandra

Så nu är färgen i och bra att du blev nöjd. Alltid mörkt i början men efter ett par duschar så blir det lite ljusare, heller inte lika matt =)

2010-11-16 @ 11:02:46
URL: http://www.nogg.se/alexandralantto
Postat av: Anonym

du har ju massor att göra hemma ser jag, tiden kommer ju gå fort till eran lillis kommer ;)

2010-11-16 @ 12:25:56
URL: http://ninniii.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ovanför datorena ska jag ha 2 hyllor :) Dom som har varit i gamla datarummet blir det nog... Men får se :) Tror inte vi ska sätta upp de andra hyllorna vi haft nånstans så kanske tar 2 av dom istället :)

2010-11-16 @ 14:13:01
URL: http://lotttablom.blogg,se
Postat av: Linda

När kommer mag bilden??

2010-11-16 @ 20:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback