Dag 11 - Mina syskon

Ja, vad ska man skriva om mina syskon egentligen.. (?) :D

Storasyster Linda är född 1981.. Jag och Stina är född år 1984.. så skiljer 3 år mellan oss!

Har väl alltid varit lite så att jag och Stina umgåtts betydligt mer med varann.. Men är ju mest för att vi alltid gått i samma klass och har därför lärt känna samma människor osv!

Linda är i skrivande stund alltså 29 år. Bor i Gällivare med hennes son Jesper (född -05), Hennes sambo Edvard och deras 2 hundar Sisu och Ari!.. Hon pluggar just nu till lärare. I början av Januari kommer dom få en till familjemedlem  ^^

Stina (och jag :P ) är 26 år gamla! Hon jobbar som personlig assistent! Bor på Kilen i Malmberget med hennes sambo Janne som hon vart tillsammans med i typ 7 år tror jag!

Vette tusan vad mer jag ska skriva så ni får nöja er med 3 bilder :D

När vi var små...



Nyårsafton 06/07



Julafton 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback