Yey

Nu har pappa sagt klart och tydligt att dom kan ha Bobby medan vi far iväg! Så nu är det fixat.. Johan kör Texas till Norge nån dag innan vi ska fara iväg... Han sover där över natten också eftersom Texas aldrig varit där! Känns bättre om husse är med och "introducerar" det nya stället :) Johans föräldrar hade ett krav när dom skulle ställa upp som hundvakt.. Dom ville ha Bobby :P Men när vi sa att mina föräldrar redan lovat att vara me dom så sa domj u att det är självklart att Texas också är välkommen dit :) Bobby har ju redan varit i Norge 2 ggr så han är ju lite mer "van".. Blir ju som ett helt nytt ställe för Texas men.. Nog kommer det gå bra! :)

Träffade Lindas nytillskott idag! Men usch så söt säger jag bara!! (Han som är på det 3:e kortet i förra inlägget!) Hon hade fått hem han imorse... Hade mått lite illa och var lite nere.. Men efter en tupplur så piggnade han till och jag hann få busa med han lite innan vi for iaf :)

Imorrn har vi tid hos veterinären med Texas.. Kan inte titta på hans trippande på 3 ben nå mer :/ Usch, Mitt lillhjärta kanske har ont eller nåt?! Vi har då pröva klämma och känna överallt på heela benet men inte hört ett pip från han.. därför jag har väntat nästan 1 vecka med att ringa veterinären! Men nu kändes det som att jag vill veta så det inte är nåt allvarligt.. För känns som att hade det varit en sträckning eller liknande så borde han ju ha börjat använda benet igen nu?!

Aja ska kika vidare ett tag nu! Håll tummarna för oss imorrn!




Hur ska jag klara mej utan Texas i typ 13 dagar och utan Bobby i 10?!? Uscha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback