"Försovning"...

Usch va virrig man är ibland...

Börjar jobbet 8.45 idag.. bussen går redan 20 i 8.. Efter den går nästa först typ 20 i 10.. Vaknade 25 över 7! Kikade snabbt på klockan och insåg att jag glömt ställa alarm :P Knuffade lite på Johan och frågade om han kunde köra mej sen, Och det kunde han :) Så skumt att det går såå sällan bussar på mornarna.. Är väl då de flesta åker buss?

Gårdagen var rätt lugn.. Städade litegrann efter jag kommit hem från mamma och pappa.. Sen gick jag, Johan och Fredde ut på en promenad med alla vovvar! Började gå in mot nån skogsstig, Men vi vände rätt snabbt så vi vart helt attackerad av alla myggor :P Gick åt andra hållet och genom bäckskolan och tillbaka till Fredde igen!

Hade varit skönt med ett riktigt blåsväder om man ska vara ute.. Då borde ju alla myggor blåsa bort :) Dom lär ju inte vara lika många iaf... Jag har nog myggbett redan nu så vill inte ha några fler!! Klias ju som satan! Och den på tån är verkligen inte så rolig!

Aja ska äta lite frukost nu och sen ska jag väcka min man! Han fyller år idag dessutom: Hela 24 år! :) Kanske man ska byta till nån yngre snart?! ;P Tjings!


- Imorgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback