Lista

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD

SAKNAT NÅGON: Ahh!
ÅNGRAT NÅGOT: Hmm, Tror inte det
LJUGIT: Nej!
SVIKIT NÅGON:
Det har jag svårt att tro.. Inte vad jag vet iaf!
KÄNNT DIG SÄMST: Njea
GRÅTIT: Till nån film men inte annars :)
SKRATTAT: Haha, Klart jag har :)
VARIT SJUK: Nä!
VARIT UTOMLANDS: Inte det...
TÄNKT PÅ SJÄLVMORD: Nääääää!
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN: Säkert :)

KÄNSLOR

GRÅTER DU OFTA: Beror på...
SKRATTAR DU OFTA: Jo!
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: Trött och less
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR: Ja vem har inte det?!


KÄRLEK


BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: Verkligen inte!
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN: Nej
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: Hmm.. .Till en viss del
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: Ja
OM JA, VEM: Johan såklart :)
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD: haha vilken fråga :P
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: För mycket...
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: Väldigt
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: Beror på killen

UTSEENDET PÅ DIG

LÅNGT ELLER KORT HÅR: halvlångt eller va jag ska säga
SNYGG ELLER FUL: Varierer :)
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: Hmm ljuger ju om man säger att allt är bra :P
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: Ja
ELLER TVÄRTOM?: Inte då till mej iaf...
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL:
HAR DU LÅNGA NAGLAR: Hade det för 2 månader sen men nu är dom borta igen :/
SMINKAR DU DIG: Alltid!
ÄR DU INTE VACKER UTAN? Mest en vanesak.. Känner sej finare med smink iaf ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback