1/1 -10

Ja så var det ett nytt år!... Detta året har gått så fort!

Hunnit med en hel del känns det som.. Ett bra år :) Det bästa år 09 är iaf när vi hämtade hem Bobby :) Nåt speciellt med första hunden.. Så tror jag de flesta känner! Var vääldigt roligt att hämta hem Texas också, Inte så jag menade men :P Med Bobby var ju allt så "nytt".... Lärt känna lite nya människor har jag också hunnit me..
Umgåtts med folk och varit ut och haft roligt... Ja ett bra år helt enkelt! Får se va detta år har att erbjuda! Vet lite vad jag vill ha ut av det iaf men det är inget jag tänker ta upp här!

Gårdagen var luugn! Satt bara hemma efter vi hade vart hos päronen och ätit... Vovvarna reagerade inte alls på allt smällande klockan 12... Skööönt!

Aja ska smita nu! Tjings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback