Sådär

Första arbetsdagen efter semestern avklarad! Och den gick sååå bra.. Hann med mycket på kort tid, så jag är helnöjd :) Hållt på med en av mina "favoritsysslor" hela dagen så kunde inte fått en bättre start :P

For sedan och visade lägenheten åt en tjej som var intresserad.. Skulle komma en till och kika idag men hon har inte hört av sej så.. får se om hon ringer imorrn! Hon som var idag var då jätteintresserad och tyckte lägenheten/förrådet och tvättstugan var superfina! Får se vad man får sålt den för i slutändan.. Tråkigt bara att man måste skatta på dom pengarna för jag vet då massa fina saker jag hade kunnat köpa för dom slantarna :P

Kikat senaste avsnittet av True Blood nyss.. Sååå spännande serie!

Jobbar 12-17 imorrn och efter det blir det nog att fara till Johans föräldrar en snabbis! Lämnade fodertunnan med mat där när vi for till Norge etersom den tog så mycket plats.. Är kvar rätt mycket mat i den och här hemma börjar det sina så.. Måste hämta hem den så hundarna får äta sin kvällsmat imorrn :) Finns nog exakt mycket kvar här hemma så dom får äta ikväll och imorrn på morgonen!

Tror jag ska rensa lite i min garderob här i veckan.. Slänga allt som man aldrig använder! Lär nog bli lika mycket som ska kastas som sist jag rensade skulle jag tro.. Man borde göra så att köper man nåt nytt så kastar man nåt gammalt! Man hinner ju inte ens använda alla sina kläder när man får för mycket... Aja ska göra ett försök att rensa.. men jag tycker det är sååå svårt! Med de flesta kläder man inte använt på länge så tänker man ju "Ja, Men jag kanske använder den här nångång"...

Kommit lite ikapp med vårt tvättberg iaf känns det som.. "Bara" typ 2 tvättkorgar kvar nu :P Usch vad slö man är fast man har tvättmaskin.. Ska lära mej att alltid tvätta när man ser att det blir en maskin eller 2.. För detta är ju uttråkande! Att känna att man aldrig hinner "ikapp".. Tar ju sån jäkla tid för kläderna att torka också så man kan inte tvätta flera maskiner om dagen heller... *suck* aja, får tvätta en ny maskin direkt när tvätten från förra maskinen har torkat.. nångång ser jag säkert slutet på klädhögen :P Har kvar vår gamla torkställning som gick sönder (Benen har som "gått av" så den kan inte stå själv). Kanske man ska försöka få upp den mellan 2 stolar eller nåt så man kan hänga lite på den också..

Aja ska kika vidare ett tag nu och sen ska jag väl läsa lite i min nya bok jag lånat av Linda.. efter det blir det nog att ge mat åt vovvarna, rasta dom och sen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback