*gäsp*

Inte så farligt trött fast jag klivit upp så tidigt.. Kan ju bero på att vi gick och la oss ganska tidigt igår :P

Gett mat åt hundarna, Rastat dom och har sminkat mej på 30 min.. Inte illa :) Tänk va mycket längre jag hade kunnat sova :P Aja, Nu kanske man blir trött ikväll och det hade ju inte skadat med tanke på hur mycket Johan har snarkat inatt! Ibland har man som lust att kväva han med kudden eller nå :P Aja är jag riktigt trött kanske jag kan somna fast han lever om :)

Jobb 8-15 idag.. Hoppas jag får en mjukstart.. Och hoppas alla har överseende med att jag går och kissar typ 2ggr/timme ibland :P Eller det kanske var att ta i men.. Ibland händer det faktiskt :P

Sen ska jag fara hem, Gå ut me hundarna och sen på eftermiddagen så ska jag fara ner och visa min lägenhet till 2 som är intresserade! Högsta budet är uppe i 25000:- så vi får väl se hur mycket det slutar på..

Inflyttningsdatumet vi fått är 1/10.. När ska man börja packa då?! Kläder och sånt kan man ju inte direkt packa men.. allt annat hade man ju kunnat börja småpacka! Asså sånt man inte använder... Visst, Kläder kan man ju börja packa, så länge man inte packar ner allt... Svårt att lägga upp det bra känns det som! Vill ju kunna börja flytta in direkt vi får det.. Men samtidigt vill man ju inte leva från lådor fram tills dess...
Hur har ni gjort när ni har flyttat?



Orkar inte ladda upp nån ny bild så sätter upp en gammal :P

ska fara till Johans föräldrar nån dag och hämta min födelsedagspresent :) Då ska jag komma ihåg ett usbminne så jag kan ta lite kort dom knäppt när dom vart hundvakt åt Texas.. Riktigt fina bilder!! Tror jag ska framkalla några bilder.. För som det är nu har man ju alla bilder på datan.. Lite tråkigt att det inte är fotoalbum som förr :)
Såna är ju ganska roliga att bläddra i :P

Har alltid lika stor "ångest" när jag börjar 8 och Johan går förmiddag.. Hundarna måste vara ensamma såå länge.. Enda trösten är att dom har varandra! Och de sista gångerna vi har spelat in dom när dom har vart själv har dom bara gått och lagt sej utan ett enda pip! Ska bli såå skönt att flytta till Gällivare.. Då har jag nära från jobbet och kan fast fara hem på lunchen och gå ut me dom.. Sen har jag ju storasyster nära där som säkert kan ställa upp nångång om jag inte hinner :P

Aja ska kika vidare ett tag och sen börja bege mej till bussen! Ha en trevlig måndag allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

När jag flyttade från min lägenhet i mgbt så började jag packa ca 2 veckor innan. Iofs så hade jag inte så mycket saker, men det mesta blev att packa veckan innan. Små saker som prydnads saker och dylikt, de man inte använder så mycket kan man packa redan nu. Packa ändå så mycket nu så slipper man stressa sen när det närmar sig. Små packa varje vecka är ett tips.

2010-08-16 @ 15:38:31
URL: http://www.nogg.se/alexandralantto

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback