3 dagar sen

Ahh, Var visst 3 dagar sen jag uppdaterade sist.. Är väl mest för att jag inte gjort nåt speciellt! Jobbade ju på lördag också! Har bara varit hemma och tagit det lugnt typ... Spelat lite och kikat tv!

Usch vilket pissväder det var ute idag!!! Regn, regn, regn...

Jobb 8.45 till 16 idag.. Sen ska jag hem och fortsätta tvätta tror jag.. Snart klar med tvätthögen :P Usch att man är slö när man har egen tvättmaskin!!!  Man borde ju tänka "När det blir en maskin slänger jag igång den".. Men det blir istället att man tänker "Jag kan ju ändå tvätta när jag vill så spela roll"! Och det resulterar ju i massa tvätt!! Aja snart klart för denna gången och så får jag börja vara duktigare på att tvätta i fortsättningen :)

Åhh va jag längtar tills jag får mina papper från f-kassan om hel havandeskapspenning! Känns lite meningslöst att jobba 15 tim/ vecka om jag bara får halv som jag är beviljad nu... Aja bara vänta och se!!

Imorrn ska mest troligt jag, Stina och mamma börja rensa ut i min lägenhet! ska skriva papprena på måndag nästa vecka och då måste ju allt vara tomt.. Skönt iaf att man har haft den uthyrd så den är nystädad och fin! Vi behöver ju som bara i princip rensa ur skåp och lådor och torka ur dom... Får se om vi tömmer förrådet också.. Då måste vi ha släp!! Kanske lånar morbrors släp och bil så kan vi tömma det när vi väl håller på :)

Aja ska kika vidare ett tag nu innan jag måste börja gå till bussen... Ha en trevlig måndag!


Kommentarer
Postat av: Tessi

Sådär tänker jag ALLTID med tvätten. Men man lyckas aldrig hålla dedärmedatt tvätta eftersom:)

2010-08-24 @ 09:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback