Tjosan!

Otroligt.. flera inlägg på samma vecka :D Ganska ovanligt :P Men har ju sagt att jag ska skörpa mej så jag försöker komma ihåg ^^ Denna vecka har gått såå otroligt fort!.. Redan Torsdag... Jobbar Lördag så har vart ledig i tisdags. Kanske därför veckan känns så kort :)

aja kanske ska plita ner nåt snabbt om min "roliga" vecka.. :P
Jobbat måndag, Var ledig tisdag... Skönt som tusan.. vart en långpromenad med vovven och sen städade jag ihop lite.. Dammsög och sånt man tyvärr måste ta itu med!... Var och lunchade på Kina igår me Jenny... alltid lika trevligt att surra av sej ^^ Och såå gott me kinamat! :D Idag har jag också jobbat... 8-15 :) Var på vetehatten med Stina på lunchen och fikade en smörgås och ett danskt wienerbröd eller hur det stavas :P Så smaskigt! vi hade massa roligt att prata om så kändes oerhört seeeegt att gå tillbaka till jobbet :) aja var jui nte många timmar tills jag fick gå hem så.. Jag överlevde ^^

nu känns det som att jag vill ha semester!! Har sååå mycket inplanerat så vet inte ens om vi kommer hinna hälften... ska till Norge, Västerås och kanske till Göteborg... Och man vill ju gärna vara mer än 2 dar på varje ställe så.. Hela semestern lär ju gå åt till att fara omkring :P Aja bättre än att sitta hemma och dega hela semestern iaf! Då hade jag lika gärna kunnat jobba känns det som!! ^^

Aja ska lägga mej i soffan nu ett tag!

*10000 PuZzar och kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamar /Lotta*

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback