Morgon...

Gomorgon! Vaknat för ett tag sen.... Börjar jobbet 10.. ska åka med pappa vid typ 20 i...
Slutar först 18.15 idag... :/ Aja fredagar brukar gå ganska fort! :)
Jobbar imorrn också.. USCH för lördagar säger jag bara!!!

Igår gjorde jag inte alltför mycket.. Jobbade från 8.30 till 13! Efter det for jag och hälsade på Tessi!.. Kom hem runt 4 tiden... Satte mej och såsade framför datorn. bloggade och lite annat :) Och sen satte jag mej framför tv:n! Spelade senare på kvällen och efter det så kollade vi ett avsnitt av Kyle XY! Grinade som en tok.. Såå sorgligt avsnitt :/
Hemskt att man ska vara så blödig när man kollar tv ^^

Aja ska klä på mej och kasta upp håret i en tofs nu! Trevlig helg allihopa!

*10000 PuZzar och kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamar /Lotta*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback