Hallo

Varit lite seg på å uppdatera.. Men som sagt; Glömmer bort bloggen ibland :P Har faktiskt börjat glömma att läsa alla bloggar jag brukar vara å läsa dagligen också... Måste skärpa mej! Men hade en del roligt att läsa nu när jag låg lite efter :)

Jobbat sista dagen idag! Har nu 4 veckors semester! Ska bli sååå skönt!!!!
Längtar så mycket till nästa vecka då jag ska färlänga mitt hår och färga det! Ser hemsk ut i håret nu! Lång utväxt och allmänt risigt känns det som.. så är välbehövligt :) Hoppas nu bara jag gillar det långa håret ^^

Fick en tröja av Johans mamma igår.. Är från kollektionen "fashion aganist aids".. Kate Perry som har designat tröjan jag fick.. Jättefin :) Lite mer färg än detta kort och är en tshirt och inte en body ^^



Aja har inte ro att skriva nå mer.. Har en klängande Bobby i famnen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback