Året som gått...

aja tänkte bara slänga in en rad... Har inte nå vettigt att skriva egentligen :P
Jobbat idag 8-12 :) Såååå skönt att sluta tidigt!!!!  Sen for jag till Johan... Gick och la mej i sängen och vilade 2 timmar innan vi for iväg till Mats och Jonas! Johan skulle fixa Mats data :) Satt där till just efetr 6.. Beställde lite mat från Sibylla och for till Johan och åt.. sen har jag inte gjort destomera.. Suttit framför datan och surra lite i telefon :)
Ledig ihelgen! Ska bli sköönt!! Aja ska slänga mej in i duschen nu! Ha d bra!

*10000 PuZzar och kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamar /Lotta*

ÅRET.
Hur har året nollåtta varit för dig? Hmm Samma som året innan typ :)
Bättre än förra året? Lite kanske
Har du träffat några nya vänner? Ahh
Isåfall vilka? Några olika :)
Någonting du aldrig kommer glömma nollåtta? Inget jag kommer på nu iaf :)
Har du flyttat under år nollåtta? Nej!
Har du hittat en ny låt som du älskar? Ja flera stycken
Isåfall vilken? Orkar inte skriva en hel lista :P


KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollåtta? Bra!
Har du strulat med någon? Nej!
Har du varit kär? Ja!
Har du sagt jag älskar dig till någon? Ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja
Har du haft ett hemligt förhållande? Haha Nä :)


SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord? Nope
Har någon i din släkt avlidit? Nä
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Nej
Har du varit i slagsmål? Nope


PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? Ja
Isåfall vad? Säger jag inte här
Har du skämt ut dig? Hmm nä inte som jag kommer ihåg iaf :P
Har du ljugit för en vän? Nej
Har du gjort något dumt mot en vän? Nej
Har en vän gjort något dumt mot dig? Inte vad jag vet iaf...


SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på? Jobbar
Har någon varit elak mot dig på skolan? ----
Hatar du någon på din skola? ----
Har du gjort något framsteg? ----
Har du haft alla rätt på ett prov? ----


VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? Ahh
Har du många killkompisar? ett par stycken
Har du förlorat en vän? Nej!
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? Japps
Har du gått bakom ryggen på en vän? Nej
Har du ljugit för en bästavän? Nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback