Valpen...

Åhh... Nu vet jag att vi hade en otrolig tur med Bobby!!!!!!!

Denna nya lilla bara piper, gnäller och pissar!! Aja hoppas det går över innan både jag och Johan blir gråhåriga :P Kissar typ 5 ggr/timme känns det som... Var ut med han vid 18 igår... Just efter 19 tänkte jag gå ut igen och då hittar jag 3 kissfläckar på mattan i hallen!... Usch! Aja vi får vara flitigare på att springa ut.. Är ju säkert för att han och Bobby busar så mycket han vill kissa hela tiden men.. Är så less på att torka piss nu!!!

Aja ska ta itu med lite städning och sånt nu.. Passa på när man slutar tidigt! Eller kanske jag ska börja tänka som Johan "Är jag ledig vill jag inte städa"... Undrar hur vårt hem hade sett ut då :P


Kommentarer
Postat av: Rebecca

jobbigt!

2009-12-14 @ 14:55:02
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Tessi

Visst är de väl fint med hundar ibland.. Hela hakkas har nog löptikar just nu så ingen av hundarna har tid att bajsa när vi är ute för att de luktar massa pisspilla ute och sen när vi kommer in är dom fortfarande lika skitnödiga!!

2009-12-14 @ 18:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback