Snodd...

Snattade en lista av Stina... Bra med sånt när man inte vet vad man annars ska skriva om :P

Senaste:
Låt du hörde: Take A Bow - Rihanna
Film du såg: Oskuld
Mat du åt: Macka och te till lunch på jonbet
Kram: Bobby :P
Puss: Johan
Känslan: Matt
Resa: Hmm
Glädje: Att få sluta jobbet 14 :) Alltid skönt me tidiga jobbdagar så man har hela kvällen sen att göra annat...
Dröm: För invecklat för att ta upp här..
Person du träffade: Johan och Tommy
Personen du pratade i telefon med: Stina
Personen du fick sms av: Johan
Gången du åt 7-eleven korv: Har jag aldrig gjort!
Gången du var utomhus: När jag slutade jobbet
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Var väl när mamma fyllde år den 9/12 och vi alla var där och åt smörgåstårta och  fikade...
Saken du köpte: Vet inte riktigt...

Allmänt:
Ska bli skoj: Att få Texas rumsren!! Längtar!!
Ska inte bli skoj att: Jobba hela veckan...
Sparar till: Inget!
Pålägg som gäller: Beror på vad för macka
Önskar att jag var bättre på: Att sjunga
Dagens dryck: Cola
Vad saknar du: Min karl.. Hatar att vara ensam på kvällarna...
Tre band/artister: Kan inte välja 3....
Vad har du gjort idag: Vaknat, Sminkat mej, Varit ut med hundarna, Gått till bussen, Jobbat, Kommit hem, Varit ut med vovvarna, städat lite, suttit vid datan.....
Brukar du svära mycket: Ja!
Hur tidigt stiger du upp: Beror på om jag är ledig eller jobbar!
Gillar du att slåss: Nää
Vad ska du göra ikväll: Inget alls... Tänkte spela ett tag och sen kika en film på tv klockan 21
Hur många timmar sover du per natt: För lite
Vem är snyggast i världen: Finns många!
Vem litar du på: Syster Stina och mej själv!
Vad är det för veckodag: Måndag
Bästa saken som hände mig förra sommaren: Semestern får jag väl härma Stina och svara för kom inte på nåt annat :P
Favoritplagg i garderoben just nu: Hmm... Har flera
Längd: 1.51
Vikt: Jadu.. Sist jag vägde mej var det väl typ 48 tror jag...
Byter gärna garderob med: Ingen!
Byxa eller kjol: Beror på tillfället...
Senast utlästa bok: Hmm...
Mitt rum kan beskrivas som: Det som jag sitter i nu kan beskrivas som "datarum" :P
Mig själv med tre ord (just nu): Hungrig, ensam och uttråkad
Jag tränar: Inget just nu.. Har sysslat me simning, magdans å lite smått å gott :P Men nu finns inte den tiden känns det som... Får min motion av mina prommisar med hundarna hela tiden :)
Jag ville bli när jag var liten: Journalist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback