Snart jul.........

Mmm bara några dagar kvar.. Och inte klar me julklappar ännu! Kanske man ska vara ute i bättre tid nästa år?!?
Aja ska ta det på onsdag när jag slutar.. Hoppas bara vi hittar nåt då! Aja tror inte mamma och pappa blir jättelessna om vi inte hittar nåt heller men.. Man vill ju som ge nåt litet iaf :)

Jobbat idag... 10-16.. Ganska skön dag! For därefter till Aniks och köpte hundmat och sen for jag hem! Efter ett tag kom Jenny och hälsade på. .Sen på kvällen var jag Johan och Tommy och åt på Olearys! *mums* va gott! Men dyyyrt! Kostade över 600:- för mej och Johan.. Tur det var han som bjöd idag :P Själv är jag för snål för att lägga så mycket pengar på mat.. Vanliga fall räcker ju 600 typ i vecka eller nå :P

Hade inget mer att skriva nu så lägger väl in en bild på mina småttingar... v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback