2 Dagar nu...

Var och kikade på valparna här för nån dag sen... Fick iaf nåt bra kort... Lite suddigt men dom ville inte riktigt sitta stilla :P Här vart då ett bra på min lilla guldklimp iaf :)



Här är på Bobby och 3 av valparna...



Här försöker Theres dotter sitta med alla så jag får en bra bild... Blev ganska lyckad iaf :)



Bara 2 dagar kvar till vi hämtar hem han nu!!! Lääääängtar!!!

Har varit hemma 2 dagar från jobbet... Hoppas jag bara har kvinnliga läsare nu :P
Har haft sån fruktansvärd jävla mensvärk!... Usch!! Har knappt fått sova för att jag har haft så ont...
Intresseklubben antecknar va? :P Aja nog om det...

Har hunnit med ganska mycket här hemma när jag har vart hemma nu... Städat och plockat så allt är klart till vovven kommer... Har behövt vila lite emellanåt men.. Har inte ro att sitta stilla fast jag är "sjuk"...

Aja ska spela ett tag nu och sen ska jag hoppa in i duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback