Oj!

Länge sen jag skrev sist!
 
Jaha, vad har hänt på sistone då?! Är väl det gamla vanliga antar jag! Jobbar, äter och försöker hinna spendera så mycket tid som möjligt med lillhjärtat! :) Jobbar ju "bara" 30 timmar i veckan och det är alldeles perfekt när man har en liten.. Eller liten och liten, Hon blir ju faktiskt 3 snart!! :P Herregud så tiden far iväg...
 
Update om Vanessa då.. Hon pratar väldigt mycket nu, dock inte alls rent utan hon kör ännu på "hennes språk"! De mesta förstår jag, Men ibland måste jag klura ett tag vad hon menar! Hon lägger ihop meningar och försöker verkligen göra sig förstådd! Jag måste bli bättre på att låta henne förklara själv och inte alltid lägga mig i och berätta vad hon säger.. Kan ju vara roligt för henne att nån annan svarar utan att jag först har "översatt" :P
 
Hemma är hon oftast utan blöja och det går kanonbra!! Nummer 2 vill hon däremot inte göra i pottan eller på toaletten.. Vill hon göra det så hämtar hon en blöja! :) 
 
 
------------------------------------
 
Var och åt på Olearys idag med Stina, Madde, Nattis och Emelie! Riktigt trevligt att få sitta och surra, äta och bara umgås utan alla barnen! :) Jag åt oxfilé med pommes, beasås och vitlökssmör :) Smaaaask!
 
Jobb 10-16 imorrn och sen tar jag helg!! Ska bli sååå skönt.. Aja, hade inget mer att skriva nu så avrundar väl här!! Tänkte lägga ut lite bilder, Men blogg.se ville inte låta mig ta från min instagram så jag struntar i det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback