Gräsänka..

Blir ensam hemma från torsdag till söndag.. Vet inte om jag ska skratta eller gråta?! Hur ska jag lyckas somna helt själv.. Utan man, barn eller hund hemma!!! Aja, det löser sig nog hoppas jag!
 
Dom far till Johans farbrors stuga och åker skoter osv.. Jag jobbar torsdag till lördag så kan inte följa.. Men kanske kan göra gott att få vara lite "ifred" några dagar.. Tror det kan vara bra för Vanessas "mammighet" att vara ensam med Johan! Då kanske hon tyr sig lite mer till Johan fast jag är med sen också..
 
Jag har då planer för hela min "ensamma" period så det kommer nog gå bra! Filmkväll med Stina & Sara på torsdag, Lunchdejt med Sara & Stina på fredag.. Och på kvällen blir det mat på Olearys med Stina, Madde & Nattis!! Och på Lördag ska jag jobba till 13 och sen på kvällen blir det utgång med Sara & Stina! :) Skönt att få fylla sina dagar med massa roliga saker istället för allt det vanliga! :) När man är hemma med Vanessa så är allt så himla tidsstyrt på nå vis.. Man ska äta middag, leka, äta kvällsmat, borsta tänder, få henne i säng osv osv osv.. Och sen innan man själv ska gå och sova så måste man gå ut med hunden... Skönt att faktiskt få koppla av på kvällarna för en gångs skull! :) Missförstå mig inte, Älskar mina dagar med Vanessa.. Men känns som att jag är värd ett litet avbrott! 
 
Aja, ska kika lite Skilda världar nu innan det är dags att hoppa i säng! Ledig imorrn, ska bli gryyymt skönt!
Tjing!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback