Jaha..

Andra veckan jag och Johan går på LCHF.. Vad ska man säga.. Riktigt tråkigt är det faktiskt! :P Middag går riktigt bra, och lunchen.. Är frukost och kvällsmat/snack som jag saaaaknar att få äta vad jag vill :P Less på smoothie, yoghurt mm.. Måste hitta nåt annat men det är ju inte så lätt! Ska pröva baka LCHF bröd.. Både hårt och mjukt! Då hade både frukosten och kvällsfikat varit räddade :D
 
Gått ner 2 kg.. Höll på å få en chock på vågen för 2 veckor sen! sist jag vägde samma var när jag var gravid i typ 6:e-7:e månaden :P Hemskt!!!! Alla mina kläder passar som vanligt, jeans också.. Så förstår inte vart dom kilona har satt sig?! Aja, bort ska dom iaf!!
 
Ger nog snart upp med denna diet iaf... Kör nog istället bara på att sluta äta godis, mindre portioner, ingen läsk osv.. Det kommer man nog långt på! :) Nu när vädret börjar bli bättre så kan man ju vara ute och promenera också... 
 
Från det ena till det andra...
 
Går bra för Vanessa utan tutten!!! Hon har inte frågat en enda gång efter den sen hon slutade!! :) Sköönt att vi tog tag i det direkt.. Hennes bett ser redan mycket bättre nu! Vet inte om det kan ta så fort, Men det ser faktiskt bättre ut :) Nu när hon blir lessen vill hon nästan alltis ha sin snuttis.. Men det känns som ett helt ok substitut för tutten.. Så länge hon inte vill ha snuttisen jämt och ständigt! Då får vi ju en till sak att vänja bort sen :P
 
Aja. lite Skilda Världar nu och sen sängen.. Ska bli sååååå skönt med ledig helg!!! Jobbar 10-16 imorrn och sen tar jag det, Hääärligt!! :D Ska kanske gå och bada på lördag, Sen fika/lunch med Sara och Elin.. Bara passa på att myysa hela helgen, Göra sånt man aldrig annars hinner med helt enkelt! Imorrn ska jag och Johan fuska med våran diet och äta semla.. Är ju faktiskt Alla <3 dag och det måste vi ju få fira! :)
 
Avslutar med en bild på mina 2 små barn! ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror inte heller eg man behöver köra helt lchf, bara ta bort socker , pasta och bröd och intw äta halvfabrikat.. Läsa innehållet på allt man köper lär man sig mycket av :) de är sååå mycket socker o mjöl gömt i maten så man anar de inte :)

Svar: Bröd är ju min stora last! :) Ska pröva baka lchf bröd eller köpa dom där färdiga du tipsade om... Då kan jag ju köra på dom fast den övriga kosten inte är helt enligt lchf :P
Lotta Blom

2014-02-14 @ 19:38:37
URL: http://ninniii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback