Ledig..

Vi har varit lediga alla 3 idag.. Superskönt! Ännu bättre var det ju att jag fick sovmorgon till 10 :D Vaknade precis när Johan och Vanessa var på väg ut med Bobby.. När dom kom in så gick vi på Alla Tiders och tog en frukost! Vanessa som redan ätit frukost fick fika istället! Som vanligt ville hon ha chokladboll..
 
 
Sen raka vägen till badhuset! Badade, åkte stora rutchkanan os.. Lite gråt när jag skulle skölja av håret i duschen sen, Men i övrigt gick det riktigt bra! Stora framsteg om man jämför med dom första gångerna vi var på badet med henne :P Då gapade hon ju i stort sett från man kom in i duschrummet tills vi var påklädda typ :P Hon började bli trött så hon fick sitta och suga på tutten tills jag var klar.. 
 
 
Så länge hon får sitta med handduken runt sej efter duschen så går det superbra! Kanske denna "badrädsla" är över nu.. Hoppas det iaf! Sen hem och fixa lunch till henne.. Sen hoppade hon rakt i säng och somnade ganska omedelbart! Då passade jag på att plocka ihop lite i köket.. När hon vaknade gick vi ut med Bobby! Hon vill gärna att han ska vara kopplad så hon får gå med han.. Bobby är dock inte lika förtjust i det :P
 
 
Sen in och äta middag.. Panerad fisk, pressad potatis och vitlökssås! Såååååå gott... 
 
Sen just efter 20 gick Vanessa och la sig.. Då tog jag itu med kaoset i vårat sovrum! Tog lite tid, Men nu är det fint där inne igen :) Skönt att ha det bortgjort så man slipper ta det till helgen...
 
Jobbar till 14 på lördag.. Sen klockan 15 blir det dop för lilla Rebelle! Ska bli roligt att se hur länge Vanessa kan sitta still i kyrkan :P Aja, det går nog bra.. Mitt knep brukar ju vara Ipaden, Men kanske inte så lägligt att alla som vill titta på dopet ska höra "svampbob" eller "lilla prinsessan" i bakgrunden hela tiden ;P
 
Aja, ska kika vidare ett tag nu innan det är dags att gå med Bobby... Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback