Sista minuten?

Ah, kanske vi tar oss en sån i sommar!! :) Hade varit grymt skönt att få komma till värmen lite faktiskt.. Inte för att det är direkt "semester" att vara i utlandet med ett litet barn men.. Man får ju känna solen och bada iaf :D Grymt mycket passande runt pool och i trafiken men.. Far vi bara jag, Johan & Vanessa så har ju iaf Vanessa 4 ögon på sig hela tide iaf :) En resa från Luleå-Turkiet gick för nån dag sen på 1500:-/person.. Inte alltför dyrt direkt :P
 
Igårkväll vaknade jag av att Vanessa ropade mamma.. Sen vart det tyst! Jag kikade ut i vardagsrummet och såg att hon satt i soffan och blippade på Ipaden! Tog upp mobilen och kollade vad klockan var.. 00:50!!!!! Jag trodde aldrig jag skulle få henne att somna om! Gick ut till henne och sa "Hjärtat, klockan är mitt i natten, Kom så går vi och sover igen!".. Hon svarade ja och vi gick in till hennes rum.. Frågade henne varför hon vaknat och hon svarade vovve hoppa.. Så antar Bobby har hoppat upp i hennes säng! Hundskrälle :P Aja, hon somnade om fooort..
 
Har varit på middag på Glada kocken idag.. Nordströms assistans som hade en middag för deras anställda och kunder.. Riktigt bra mat!!!!! Lämnade Vanessa till Stina och det vart ramaskri! Hon grinade en stund efter vi farit.. Men mitt i allt sa hon att hon hade bajsat och då vart allt bra igen :) Så dom har busat på... Skönt för mej och Johan att få äta ifred ibland.. 2:a gången vi varit ute själv och ätit sen vi fick henne ;P
 
Aja, ska kika klart Animal Cops nu och sen kila ut med Bobby! Sen ska jag försöka sova.. Hoppas jag har lättare att somna idag än jag hade igår.. Låg och vred och vände sviinlänge, Sen när jag väl hade blivit riktigt trött så var ju Vanessa uppe och vandrade :P Aja, somnade ganska fort efter jag lagt henne iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback