Oj!

Kanske dags att skriva lite.. 
 
Ihelgen for jag till Stockholm med svärmor och Johans storebrors fru! En riktig tjejweekend :) For hemifrån vid 05.15 och flyget till Arlanda gick 6.. Var ett gäng trött!!!!
 
 
Kom fram och mötte upp Pernilla på t-centralen! Käkade en lång frukost och sen begav vi oss till pensionatet vi skulle bo på! Bodde vägg i vägg med en kändis :P Eller ja.. Jag visste inte vem det var förrens Annki och Pernilla sa det :P Vet inte om man får skriva ut namn vart "kändisar" bor.. Men jag har så lite läsare så tror det är ok :P Var iaf Thorsten Flinck! 
 
Var på stan hela dagen på fredag.. Sen for vi tillbaks till hotellet och piffade till oss! Tog taxi till "Hamburge Börs" där vi skulle kika på Magnus Uggla! Herregud vilken show... Riktigt bra! Trodde den skulle vara lite "tråkig", Men den var riktigt underhållande! När den slutade begav vi oss "hem".. Surrade till närmare 2 och sen sov vi! Jag somnade direkt vi slog av tv:n!!!
 
 
Lördagen var en shoppingdag!!! En hel dag i Stockholm tror jag aldrig jag har haft :P Handlade inte alls mycket.. Lite kläder och småprylar bara.. Sen åt vi en sen middag innan vi begav oss "hem".. Gick och la oss relativt tidigt! Sen upp tidigt på söndag för att hinna duscha och packa innan det var dags att dra hem! 
 
 
 
 
 
Summerat så var det en grymt bra helg! Det första jag tänkte på när vi fick resan (var vår julklapp av svärmor) var att jag skulle vara borta en helg från Vanessa! Helt sjukt.. Hon är 2,2 år och jag har varit utan henne 1 natt som mest! Ja, och när jag är på jobbet förståss.. Men har sovit med henne i rummet breve alla nätter förutom 1! Och då var hon typ 6 månader! Kanske dags att klippa navelsträngen lite ;P
 
Men det gick över förväntan.. Pratade med henne i telefon en sväng på fredagkväll och var nog det som var min räddning! Vet ju att hon har det bra hemma med Johan!.. Men klart jag saknade henne mellan varven.. Måste dock erkänna att det var grymt skönt att ha en dag då man slipper höra "mammmmma" typ 300ggr :P 
 
Nåväl, Var iaf skönt att komma hem! "Borta bra men hemma bäst"...
 
 
 
Aja, ska kika lite tv nu! Hoppas Johan är sugen att se lite serie när han kommer hem från jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback