Trötter..

Vanessa la sej som vanligt just före 20 igår.. Inget tjorvande!! När klockan var just efter 23 vaknade hon och grinade! Jag gick in och gav tutten och satte filten på plats... Direkt jag gick ut började hon grina! Höll på så till klockan hade närmat sej 00... Då gick jag in och gav lite vatten och det surplade hon i sej massor av! Sen la hon sej ner och jag gick ut.. Hann gå 5 min innan hon började grina.. Så höll vi på fram till klockan var närmare 02!!! Hon grinade inte lika ofta, Typ var 15:e minut eller så.. Och efter varje gång han jag tänka "Nu har hon säkert somnat när hon inte säger nåt"...  
 
Tänkte först ge upp och ta henne till våran säng.. Men vill verkligen inte göra det till en vana för henne! Jag kommer ihåg hur fruktansvärt dåligt jag sov när hon var liten och sov med oss! Visst, Kanske hade gått bättre nu.. Men vill inte ens pröva.. Skönt när hon sover i eget rum och i egen säng.. Då vaknar hon inte för Johans snarkningar, Våra väckarklockor osv.. Plus att inte jag vaknar av hennes minsta ljud!
 
Imorse var jag sååå trött när väckaren ringde. Har börjat bli en vana att ställa fram den 10 minuter! Haha, Som att den lilla stunden hinner göra en nå piggare :P Har alltid varit morgontrött, Men på sistone är jag så grymt trött när jag vaknar!! Vanessa var också trött imorse.. Behövde väcka henne :)
 
 
Aja, ska kila iväg till jobbet nu.. Jobbar 10-17 idag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback