Tjo!


Svar på kommentar
 
Postat av Stina K: Klart du får sno bilder, dom är som sagt inte särskilt hemliga :). Jag har bokat in mig och Bobby på söndagsträning i ridhuset (agility), från november till mars. Är ju hemmatävlingar i mars som vi ska dominera ;).
Svar: Aha, Va kul :)
 
------------------------------------------------------
 
Länge sen sist.. Men är väl mest för att jag inte har nåt vettigt eller nåt intressant att skriva om :P Dagarna rullar på som vanligt! Vaknar, Fixar Vanessa klar för dagis, Lämnar henne, Far på jobbet, sen hem eller hämta från dagis, äta middag... Händer såklart nåt däremellan också, Men inget öööverdrivet superroligt :D
 
Har hjälpt Linda att flytta förra helgen! Började 8 på lördag morgon och kom hem vid 22.30 på kvällen :P Hade träningsvärk i ena armen dagen efter! Jisses vad vi har lyft! Suuuperfin lägenhet! Där hade jag velat bo.. Kanske jag kan ta över den när Jeppe flyttar hemifrån? Då kan ju Linda bo i en 3:a igen.. Om det inte kommer en till bebis(?) ;P
 
Ledig idag.. Stäääääädat!! Jobbade 7-9 och sen kom jag hem.. Åt frukost och surrade med Johan och sen började jag städa! Har hunnit med hallen, köket, vardagsrummet och Vanessas rum.. Dom 4 viktigaste rummen.. Toaletten tänkte jag också hinna med, Men det fanns inte nog med tid :P
 
Tog en paus i städandet klockan 12 för en lunch på Alla Tiders med Stina och Linda.. Sen gick jag och Linda på stan en sväng innan vi styrde oss hemåt igen! Jag fortsatte städa lite och sen gick jag ut med Bobby! Just före 15 började jag gå till dagis.. Dom satt och åt mellanmål och Vanessa började gråta (som vanligt) direkt hon såg mej.. Så söt när hon gör det.. Precis som att hon inte riktigt reagerat på att man är borta förrens man kommer tillbaks :P Hon slutar gråta snabbt och sen är allt bra igen när hon förstår att jag är där för att hämta henne och att jag inte ska gå igen :)
 
Hon gillade inte riktigt snön. Snöade ganska mycket när vi var på väg hem.. Hon gick en bit men sen ville hon upp i vagnen. .Där satt hon och studerade alla flingor som kom ner :) Sötnos!
 
Sen har vi inte gjort så mycket.. Ätit middag, Badat, Klippt Vanessas lugg.. Har märkt att hon försöker få bort håret från ansiktet flera dagar, Så tyckte det var dags att snagga lite :) Vet man ju själv när man har en lugg som börjar bli för lång, Det är ju sviinjobbigt att ha den i ansiktet hela dagen! Nattade henne just före 20 och efter ett tag gick jag ut med bobby.. Sen skuttade jag in i duschen!
 
 
 
 
 
Nåväl, Ska gå och lägga mej nu... Johan ska gå ut med Bobby när han kommer hem! Såå skönt att slippa kvällspromenaden! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback