Vintertid..

Jag trodde Vanessa skulle vakna jättetidigt imorse!!! Vid 7-8 iaf.. Men vid 9 vaknade hon först :) Jag låg kvar i sängen till typ hav 10.. Då hade Stina hunnit fixa välling och byta blöja.. Skönt! När jag skuttade upp gick Stina ut med Bobby och sen for hon på jobbet.. Hon kommer tillbaka hit efter hon slutat!
 
Vad ska man äta idag då?.. Känns som att vi äter ute alldeles för ofta!!!!!! Och när vi lagar mat hemma så blir det enkel mat typ köttbullar, fiskpinnar, pytt i panna osv.. Men det finna fan inget tråkigare än matlagning! Men vi måste skärpa oss.. Finns ju faktiskt bra mat som tar ganska fort att laga också! Gäller bara att ta sej orken till det..
 
Hemma med Vanessa imorrn!.. Vad ska vi då hitta på? Stina är här hela dagen med oss :) Kanske blir en till visit till badhuset... Eller kanske lär vara apmycket folk där eftersom dagis har stängt och skolelever har lov?! Har inte tänkt stå och träängas först i poolen och sen köa till duschen med en skrikande unge! Nä tack! Aja, får väl se hur vi gör.. 
 
Har tvättstuga 14-21 idag.. Men tror jag ska kila ner redan nu för att se om den är ledig.. Skönt att få bort tvätten fooort! Slipper man hålla på med den till sent på kvällen... Jo, springer nog ner nu! Hoppas ni haft en trevlig helg allihopa!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback