Trötter!

Fyyy fan va jag är trött jämt när väckaren ringer på morgonen.. Snoozar alltid typ 2 ggr!!! Skönt att bara nångång kunna få vakna och känna sej utvilad..
 
Började dagen på samma visa som vanligt.. Snoozade tills jag verkligen behövde gå upp! Klädde på mej och fixade mej klar för dagen! Vanessa vaknade precis när jag var klar så då fixade jag välling och alla morgonbestyr med henne! Sen klä på och föra hemme till dagis och själv vidare till jobbet..
 
Jobbade till 14 men såklart så kom en representant från Max Factor.. Så var bara att snällt vänta och höra vad han hade att säga! Roligt när man är kosmetikansvarig och får höra allt nytt flera månader före alla andra ;P Synd bara jag inte sminkar mej nå mer!! Kanske törs börja pröva snart... Får se! Verkar komma in mycket spännande som jag hade velat testa iaf!
 
När klockan var 14.30 ursäktade jag mej och sa att jag skulle hämta dottern på dagis! Han förstod precis och tackade för sej.. Handlade lite småsaker på jobbet och sen drog jag till dagis för att hämta pigan! Klä på henne på dagis tar ibland tiiiiiid! Hon ska gå och pilla och leka med precis allt! Idag tot det relativt fort faktiskt! Skönt.. 
 
Kom hem och plockade ihop lite (som vanligt) och sen lekte vi ett tag.. Johan om hem just efter 16 och vid 17 for vi till hans föräldrar på middag! Kycklinggryta och pasta! Vanessa gillade inte alls maten. Tog nån enstaka tugga och sen knuffade hon bort tallriken och glaset.. Aja, lite fick hon i sej iaf :)
 
Kom hem 18.25.. Snabbade mej och byta om och 18.30 var jag på parkeringen och mötte upp Lisa! :) Snabba ryck! Tränade mellan 19-20.. "Bodytoning" var det idag och det var grymt tungt!!! Riktigt sveeed i magmusklerna.. På en övning kände jag att jag fick ont i snittet!!! Har typ aldrig känt nåt alls där sen snittet så kändes konstigt.. Som ett hugg vid varje övning! Vet ju att dom skar av nån nerv dom borde ha låtit vara, Men den borde ju vara helt läkt och bra nu?! Är ju som nästan 2 år sen snittet gjordes...Ända sen Vanessa föddes har jag inte känt nåt alls i undersidan av magen.. Just ovanför snittet och just under har jag ingen känsel.. Känner beröring men inte om det gör ont.. Nästan som att det är bortdomnat eller nå.. Vet inte hur jag ska förklara det bättre än så.. Aja, Jag gjorde iaf inte just dom övningarna pga smärtan och obehaget.. Men vart lite fundersam varför det gör ont ännu där av vissa rörelser.. Tyckte jag var skumt!
 
Kom hem just efter 20 och då gick jag raka vägen till duschen.. Sen har jag kikat senaste 90210! Såå bra serie... Nu ska jag fixa lite kvällsmat och sen slå på Dawsons Creek.. Inne på säsong 3 nu :P 
 
Jobb 8.30-18.15 imorrn! Sen klockan 18.30 har vi föräldramöte på dagis! Stina kommer hit och är med Vanessa..  Aja, Tjing!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback