Torsdag..

Dagen igår var hemsk på kvällen..
 
Jobbade först 8-30-18.15.. Klockan 18.30 for vi på föräldramöte på dagis! Hade käns hela dagen att jag hade lite ont i huvudet! Men hade ingen alvedon på jobbet.. Tänkte den skulle hinna gå över till kvällen!... Men oj så fel jag hade! Kände på föräldramötet att huvudet började göra mer och mer ont.. Och när vi skulle fara därifrån så var det verkligen outhärdligt så ont gjorde det!!!!!!!!! Johan skulle in på ICA men jag stannade i bilen.. Kände att jag inte alls orkade med det.. När Johan kom ut till bilen hade han köpt alvedon och en dricka till mej, Så jag tog 2 alvedon! 
 
Väl hemma så satte jag mej först i soffan med Stina... Men insåg snabbt att det inte gick! La mej i sängen, Men hur jag än försökte vrida och vända på mej så gjorde det så fruktansvärt otnt!!!!! Nog brukar jag ha huvudvärk, Men jag har aldrig haft så där jäkla ont!!!!!!!!!! Kände hur ögonen tårades varje gång jag öppnade dom.. Och så ont brukar jag då fan inte ha..
 
Gick upp igen till soffan efter ett tag.. Satt ett litet tag och sen insåg jag att det enda som skulle kunna hjälpa var om jag somnade! Så när klockan var just före 22 så gick jag och la mej!! Låg och vred mej lite, Men till sist hittade jag en position som gjorde att jag knappt kände av huvudvärken! Då somnade jag ganska omgående!... Såå skönt! Kände mej lite osocial när Stina var här, Men tror hon förstod mej :) Alla vet ju hur jobbigt det är med huvudvärk!
 
Vaknade klockan 10 imorse av väckaren... Då ångrade jag mej genast att det var Johan som fört Vanessa till dagis.. Jag hade ju inte sett henne sen morgonen före när jag förde henne till dagis! Så heela dagen idag har jag väntat på att få sluta och komma hem till henne! Helt sjukt egentligen.. Är ju annars med henne jämt hela tiden när jag är hemma! Så trodde inte jag skulle få den där känslan av att jag saknade henne så fort.. Men det har varit hemskt! 
 
Slutade 18.15 och då gick jag raka vägen till mamma! Hon har hämtat Vanessa från dagis efter hon slutade jobbet 16.. Jag tycker det är såå skönt att hon slipper vara på dagis till 18.30... Åt där, Fick lite träningskläder av mamma! Och det var uppskattat, Mina kläder jag haft på träningen är inte direkt snygga ;P Sen knatade vi hem.. Ingen tutte hade jag med mej!!! Trodde det skulle vara ramaskri heela vägen hem, Men det gick jättebra! Sa lugnt att "mamma har ingen tutte med, Men du får en så fort vi kommer hem".. Fick en nickning till svar :)
 
Nattade henne just före 20 och då slog jag mej ner i soffan med Bobby! Ska kika om det är nåt på tv ikväll.. Kanske ska hinna duscha också?!..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback