Lördag!

Jaha, Veckorna bara susar iväg...
 
Jobbat hela veckan förutom Torsdag.. Tränat måndag & Tisdag.. Sen det vanliga.. Jobba, Hem och äta, leka med Vanessa osv! Inget märkvärdigt alls! Därav mitt uppehåll i bloggen :P
 
Var på begravning i torsdags.. Johans farfar gick bort för nån vecka sen! Sen på kvällen var det middag hos hans föräldrar! Jag behövde avvika vid 18.30 eftersom jag skulle jobba 19-22!.. Helt KAOS! Såå mycket folk.. Helt galet.. Aja, roligt att det är mycket när vi för en gång skull hade öppet så sent.. Hade varit lite småtråkigt om det inte hade varit nå folk :P
 
Idag ska vi till Johans föräldrar och äta! Sa vnta in att Vanessa vaknar och att Stina kommer hit.. Sen drar vi väl! Måste fixa mat till Vanessa innan också kanske.. Brukar bli ganska sena middagar där! Efter det far vi hem.. Idag tror jag att jag överlämnar nattandet åt Johan eftersom jag och Stina ska till Linda och spela spel :) Kul! Synd bara att hon jobbade.. Aja, hon har inga barn hemma så det blir perfekt! Spelet vi ska spela kan göra så att det blir ganska mycket höga toner :D "Med andra ord".. Hittade det på tradera och budade direkt! 
 
Aja, ska kika vidare lite nu.. Tänkte bara ge er ett livstecken :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur går me me viktnedgången? Jag är ju nyfiken!:)

Svar: Har gått ner typ 2 kilo sen jag började träna :)
Lotta Blom

2012-10-27 @ 18:52:24
URL: http://ninnisjoholm.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback