Tja!

Skriver väl en liten rad.. Ska egetligen städa min garderob.. Men kände mej inte alltför manad! Har verkligen KAOS i den för tillfället! Hade tvättstuga i söndags och har inte vikt in kläderna ännu! Får inte plats nå mer efter att jag bara slängt in kläder där.. Så vill försöka få det ordentligt innan jag viker in allt..
 
Jobbat 9-18.15 idag... Vaknade 7.30 efter en heemsk natt! Jag och Johan var precis på väg att lägga oss.. Klockan var kring 1.30.. Då hör jag att Vanessa grinar från sitt rum.. Min första tanke var att hon hade tappat nappen och bara ville ha den! Men där hade jag fel.. När jag kom in stod hon upp med en tutte i munnen och en i handen!.. När hon såg mej sa hon mamma och sträckte upp händerna.. Tog upp henne och stod med henne ett litet tag! Frågade sen om vi skulle fortsätta sova och hon sa snabbt nej till svar! Gick till våran säng och la oss.. Men oj vilket misstag! Att jag aldrig lär mej att det inte funkar för mej... Hon somnade om runt typ 4tiden(?), Men jag har vaknat från och till hela natten ändå! Varje gång hon rör sej så vaknar jag...
 
Klev upp vid 7.30 och gjorde oss iordning.. Sen gick jag ut med Bobby! Drog oss iväg till Alla Tiders för en frukost med Johans föräldrar! Efter det gick jag till jobbet... Jobbade till 18.15 och då gick jag till dagis och hämtade Vanessa! Hn hade sovit och ätit kanonbra där idag.. Skönt! Här hemma äter hon typ 4 tuggor av all mat och sen vill hon inte ha nå mer :P Jobbigt med såna perioder!
 
Efter vi kommit hem har vi väl inte gjort så mycket... La henne just före 20 och det var lite bök ikväll faktiskt! Direkt jag var på väg ut från hennes rum hörde jag att hon reste sej upp! Och sen började hon gråta.. Gick över efter 3:e svängen jag var in! Och var inte jätte panikskrik!... Hon ville väl bara kolla om hon fick komma till våran säng idag igen :P
 
Nu ska jag fixa mej en macka och sen tar jag nog itu med garderoben!!! Måste hinna julpynta nån dag också.. När ska man hinna det?! Johan far till Madrid imorrn med några killkompisar och kommer hem först på Tisdag.. Så jag lär inte få mycket gjort på dagarna när Vanessa är hemma iaf :P Stina kommer hit ihelgen och är med oss!! Undrar vad vi ska hitta på... På söndag blir det nog iaf stan för att kika på skyltsöndagen :)
 
Måste bara tipsa om en underbar produkt jag börjat använda! Mitt hår känns mycket fräschare av den.. Och känns fylligare(?), Hur nu en olja kan göra det :P Kanske bara inbillning, Mn mitt hår känns mycket finare nu än innan jag började använda den iaf!
 
 
Lägger ut nån bild ocksp när jag likså uppdaterar här!..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback