Torsdag..

Vaknade 8 av väckaren imorse.. Var sååååå trött!!! För första gången på väldigt länge ställde jag om väckaren till 8.20.. Brukar aldrig ställa om väckaren eller snooza eftersom man bara blir tröttare av det! Men idag kände jag mej verkligen som en zombie! Precis när jag la mej tillrätta och tänkte somna om så hör jag Vanessa skratta till från hennes rum!..

Klev upp och gick in till henne! Hon stod upp i sängen och Bobby satt breve på golvet och vickade på svansen :) Ibland är det nästan som att Bobby väcker Vanessa för att han vill ha nåt att göra ;P Älskar verkligen mina morgnar med Vanessa eftersom dom är så få nuförtiden... Tog upp henne, klädde om och böt blöja.. Sen busade vi ett tag innan det var dags för vällingen! Hon surplade i sej flaskan på ett nafs! :)

Vid 8.45 började vi bege oss mot Öppen Lek! Kom dit just efter 9 och vi var först där :) riktigt skönt väder idag så satte en "fäll" i vagnen och en filt på henne så hon skulle slippa svettas i Voxipåsen! Var på ÖL till just före 12.. Klädde på Vanessa Jackan, mössan och skorna och gick ut till vagnen! Satte ner henne på marken medan jag skulle sätta fällen på plats.. STORT misstag!!!! Hon satte sej i en vattenpöl som var typ 15cm djup!!!!! Och hade bara leggings på sej.. Hon vart just liite blöt ;P hade inga överdragsbyxor eftersom hon ändå bara skulle sitta i vagnen.. Fick låna kläder av Nattis och det var guld värt då jag (för en gångs skull) inte hade med mej nåt ombyte! Tusen tack :) ska tvätta dom och sen ge tillbaks dom innan jag glömmer att jag faktiskt lånat dom :P tankspridd som man är!

Tog en lunch på Oscars med Vanessa, Stina, Nattis & Devin! När vi hade fikat klart kom Johan och hämtade Vanessa! Sen vart det en runda på stan och Vanessa fick massa fint av moster :) <3

Jobbade 14-18.15.. Kom hem och lekte med Vanessa.. Badade med henne, eller rättare sagt, Satt breve baljan! Saknar vårt badkar nu faktiskt.. Sen var det kväll för henne.. Då åt jag och Johan middag som idag vart mackor :P sen gick vi här utanför och fotade lite bilder på Bobby! Fick några fina :)

Lägger ut lite bilder från dagen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback