Måndag igen..

Tiden går... Varit ledig ihelgen och då går den som vanligt föööör fort!! Jobbade fredagen till 16.. Var sen hemma, åt middag, lekte med Vanessa och kikade sen film med Stina! Lördagen var Madde & Olivia hit! Vanessa och Olivia busade på riktigt bra.. Vanessa var inte alls lika ego som hon brukar vara :P

Sen vid 16 kom Stina.. Åt middag, lekte med Vanessa (det vanliga :P).. Hann kika 2 filmer på kvällen! På söndag var vi till min mamma och åt middag och fikade tårta! Mycket trevligt :)

Idag har jag jobbat 10-17.. Fått tillbaka skiten i ögonen IGEN!!! Så jag var glad att jag hade en lagerdag :)

Vanessa har börjat tjorva sååå mycket när det är dags att sova för kvällen.. På dagarna somnar hon själv i sängen utan problem.. Ett litet skrik direkt man går ut från hennes rum, men sen somnar hon! På kvällarna SKRIKER hon tills man går in.. Bara man sitter breve sängen så är hon nöjd.. Ligger stilla och tittar och blundar emellanåt! Skumt! Hade det varit närheten hon ville ha hade hon väl velat komma upp från sängen? Eller? Idag somnade Johan när han skulle sitta där inne med henne ;P men uppenbarligen funkade det.. Han var där inne typ 20 minuter.. Hörde han snarka till efter typ 10 minuter! När jag sen gick in för att kika om han verkligen sov, så såg jag att Vanessa också sov i sängen :) Johans ställning på golvet såg inte alls lika skön ut ;P

Aja, hoppas det bara är nån fas hon går igenom! Nån som haft nåt liknande med sina barn?? Tar väldigt gärna emot tips/råd...

Aja, ska sova nu! Klockan ringer 8 imorrn.. Ska ringa och få en tid till läkaren! Har fått tillbaka exemet på halsen nu igen.. På precis samma ställe som sist jag hade problem med ögonen.. Känns som att det inte bara är ögonen som kan göra det! Torr och fnasig i hela näsan + exem på halsen låter inte som nåt ögonen kan påverka?... Hmm.. Aja, får hålla tummarna att dom kan skriva remiss till ögon eller hud så jag får bukt med det här nångång!!!

Gonatt på er!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tips: de kan mycket väl vara närhet hon vill ha, hon kanske nöjer sig med sällskapet. Så tipset är att vara där om hon vill det:)



Sen de där med ögonen och eksemet, var inte du allergisk mot hund? Kanske är de du reagerar på?

2012-05-29 @ 06:20:37
URL: http://johannaboklov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback