Länge sen sist..

Men har inte haft tid känner jag! Jobbar på dagarna, Sen ska man hinna med tvätt, disk, städning osv osv.. Hur mycket man än gör så hinner man aldrig "ikapp" eller hur jag ska säga.,

Var på auktion idag! Kollade på ett badrumsskåp och en hylla med plastbackar till Vanessas rum! Mitt maxbud jag tänkte till hyllan var 350:- och det fick jag den för!! :) Yeey! Badrumsskåpet tänkte jag ge Max 250:- för och det vann jag också för den summan :D Tur eller tur... När budgivningen började på mitt toalettskåp så sa utroparen "och här har vi en fin garderob som sitter ihop med ett skrivbord"! Haha vi hade då inte sett att det satt fast med ett skrivbord :P han sa även att delarna lätt kan skruvas isär.. Så den ena delen slänger jag i soprummet! Tror den kommer göra sej bättre som badrumsskåp än som garderob! Mycket bättre än hyllan vi har på toaletten nu iaf.. Hyllan till Vanessas rum ska jag måla vit! Kommer bli superbra! Smart förvaring så man slipper massa saker på golvet!!

Vanessa har börjat vägra äta kvällsvällingen med Stina!!! Alltid hon som brukar ge den när hon är här... Nu mitt i allt en kväll bara skrek hon och ville komma till mej när hon såg att hon skulle till Stina och äta! Stina får inte ens hålla i flaskan.. Då knuffar Vanessa direkt bort hennes hand! Skuumt!!! Vad kan detta bero på?! Känns skumt när det skiftade så från en dag till en annan.. Hon äter utan problem med både mej och Johan! Bara stackars Stina som inte "duger" till det nåmer,.

Aja det löser sej nog! 1 vecka tills vi far till Spanien nu!! Måste packa och köpa det sista i veckan. Det enda som är kvar på attköpalistan är en soldräkt till Vanessa! Solkrämerna vi hade sist vi var till utlandet kan vi använda nu också.. Och allt annat är fixat! Skööönt.... Då återstår bara allt packande! Får man ha en egen väska med till småbarn tro? Måste jag kolla upp! Haft varit smidigt att få våra saker i varsin väska så man lätt kan kolla att man fått med sej allt!

På måndag (nästa vecka) far vi till Stockholm och övernattar där! Flyget till Spanien går på tisdag morgon just efter 7..

Aja. Ska gå och lägga mej nu.. Ville bara slänga in en update när jag väl hade tid och ork för det! Hoppas ni haft en bra helg allihop!

Trackback